عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 35 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
2638
5591
27831
118635
31024502
Your IP: 44.200.26.112

دومین همایش شورآفرینان حسینی در قم برگزار می‌شودکار گروه خبری سایت مداحان قم : معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از برگزاری دومین همایش شورآفرینان حسینی در آستانه سالروز قیام خونین 19 دی مردم قم خبر داد.

 

گروه خبری سایت مداحان قم به نقل از خبرگزاری فارس از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری اظهار کرد: مراسم تجلیل از خادمین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور جمعی از متولیان هیئت‌های مذهبی استان قم، مداحان، شعرا، مدیران استانی و شهری و تمام کسانی که در ایام ماه محرم و در این شورآفرینی نقش داشته و با مجموعه مدیریت شهری همکاری مناسبی داشتند برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی و سپاس از فعالان عرصه ترویج فرهنگ عاشورا ذکر کرد و افزود: این همایش به همت شهرداری قم و با همکاری شورای هیئات مذهبی، کانون شاعران و مداحان استان قم و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به نقش بسزایی که حماسه عاشورا در تبیین جایگاه فرهنگ شهید و شهادت و بصیرت‌افزایی در جامعه ایفا می‌کند اذعان داشت: فرهنگ توجه به شهادت و بصیرت‌افزایی نقش بسیار مهمی را در سبک زندگی شیعیان داشته و همگی افراد جامعه به ویژه جوانان را با ولایت‌مداری بیش از پیش آشنا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش شورآفرینان حسینی در آستانه سالروز قیام خونین 19 دی، این اتفاق مهم را برگرفته از فرهنگ عاشورایی برشمرد و بیان داشت: این همایش در هفته بصیرت برگزار می‌شود.

همایش شورآفرینان حسینی به همت شهرداری کلانشهر قم و با مشارکت شورای هیئات مذهبی، کانون شاعران و مداحان استان قم و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان قم ،روز یکشنبه 17 دی‌ماه از ساعت 18 تا 20 در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار خواهد شد.

سایت مداحان قم

منبع : فارس

نظرات  

 
0 #1 prahmad15 1393-10-16 16:01
سلام تشکر میکنیم از مطالب خوب و ارزندتون
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است