عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 42 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
5253
2321
28066
139229
31176826
Your IP: 18.220.64.128

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس اسکندریمديركل تبليغات اسلامي استان قم مطرح كرد
تبليغات ديني در رشد فكري جامعه تأثير گذار است
مديركل تبليغات اسلامي استان قم گفت: تبليغات ديني در رشد فكري جامعه نقش مهمي داشته و مردم روحانيت را پناهگاه خود مي‌دانند و حرف دين را از آنها دريافت مي‌كنند.

 

 

سایت مداحان قم :به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان قم، حجت‌الاسلام  عباس اسكندري در گردهمايي روحانيون مستقر بخش خلجستان قم كه با حضور امام جمعه دستجرد برگزار شد، پيروزي انقلاب اسلامي را عنايت ويژه خداوند دانست و اظهار كرد: با پيروزي انقلاب اسلامي، چهره واقعي اسلام از زبان يكي از عالمان راستين اسلام و تربيت شدگان مكتب اهل بيت(ع) نشان داده شد و اين انقلاب باعث دميده شدن بارقه اميد در دل همه محرومان و مستضعفان عالم شد.

وي بيداري اسلامي را يكي از تاثيرات انقلاب اسلامي در سطح بين‌الملل ذكر كرد و با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان براي جلوگيري از اثربخشي نظام اسلامي گفت: با وجود اينكه توطئه‌هاي وسيعي عليه انقلاب اسلامي و انديشه‌هاي امام راحل توسط كشورهاي مختلف سازماندهي شده بود و از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، جنگ عظيم رسانه‌اي براي مقابله با نداي آزادي‌خواهي و جلوگيري از درك حقايق جمهوري اسلامي به راه انداخته بودند، خداوند كمك كرد كه از همه گردنه‌ها و مشكلات عبور كرده‌ايم.

حجت‌الاسلام اسكندري رهبري و مديريت مقام معظم رهبري را بي‌بديل دانست و با ذكر مصاديقي از مشكلاتي كه در سال‌هاي اخير در داخل كشور رخ داده است اظهار كرد: اگر در داخل كشور،‌ اتحاد و انسجام نداشته باشيم، هر چقدر تلاش كنيم به جايي نخواهيم رسيد و دشمن هم مترصد است كه از اين اختلافات بهره ببرد.

سایت مداحان قم:مديركل تبليغات اسلامي استان قم به تاثيرگذاري تبليغات ديني در رشد فكري جامعه اشاره كرد و گفت: با وجود همه تهمت‌ها، شايعات و تبليغاتي كه عليه روحانيت به راه انداخته شد، خوشبختانه مردم روحانيت را پناهگاه خود مي‌دانند و حرف دين را از آنها دريافت مي‌كنند.

وي ترويج اخلاق اسلامي در جامعه را ضروري دانست و تاكيد كرد: در شرايط كنوني نمي‌توان جوانان و نوجوانان از امكانات و تجهيزات مدرن محروم كرد بلكه بايد در درون آنها نيروي معنوي به وجود آوريم كه آنها را از مسير انحراف و اشتباه مصون نگه دارد.

حجت‌الاسلام اسكندري اظهار كرد: بسياري از مشكلات جامعه همچون هتك حرمت به رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز 22 بهمن آن هم در مقدس ترين مكان از بي‌اخلاقي و بي‌توجهي به آموزه‌هاي ديني نشأت مي‌گيرد.

مديركل تبليغات اسلامي استان قم با تاكيد بر لزوم پرهيز از اختلاف افكني در جامعه گفت: دشمنان ما در بيرون از كشور منتظرند كه اوضاع اختلافات تشديد شود تا آنها بهره برداري خودشان را داشته باشند، بنابراين بايد در چنين شرايطي عاقلانه عمل كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به روحانيون مستقر توصيه كرد كه با قشرهاي مختلف مردم به ويژه نوجوانان و جوانان ارتباط بيشتري برقرار كنند و در ادامه افزود: فلسفه استقرار دائم روحاني در روستا اين است كه روحانيون علاوه بر برپايي نماز جماعت، بيان احكام، پاسخگويي به مسائل شرعي و سخنراني، پناهگاه مردم باشند و دغدغه‌ها و مشكلات آنها را بشنوند و در اموري كه مربوط به خير و صلاح مردم مي‌شود مشاركت كنند، بنابراين لازمه اين نقش آفريني روحانيون مستقر، برقراري ارتباط است.

سایت مداحان قم:حجت‌الاسلام اسكندري در پاسخ به دغدغه امام جمعه دستجرد در خصوص خالي بودن تعدادي از خانه‌هاي عالم از روحانيون مستقر اظهار كرد: امسال به دليل محدوديت‌هاي مالي، تعدادي از روحانيون مستقر از طرح استقرار دائم خارج شدند، در حالي كه مي‌بايست به تعداد آنها افزوده مي‌شد.

منبع : سایت مداحان قم ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است