عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 48 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4404
3934
4404
115567
31153164
Your IP: 3.147.195.65

ديدار اعضاي كانون مداحان و شاعران استان با استاندار قمدر خجسته ميلاد نهمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام جواد(ع)، اعضاي كانون مداحان و شاعران استان قم با پيريايي استاندار قم ديدار و گفت و گو كردند.


به گزارش سایت مداحان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين ديدار كه در تالار امام رضا(ع) برگزار شد طي سخناني با تبريك ولادت با سعادت امام تقي(ع)، كار خالصانه و شبانه روزي را يكي از ويژگي هاي نظام مديريت اسلامي برشمرد و اظهار كرد: حوزه فرهنگي از جمله بخش هاي مهم و زير بنايي اين نظام مقدس است كه همواره از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد.
وي با اشاره به نقش و جايگاه متعالي فرهنگ در انديشه و كلام بزرگان، ارزش هاي بي بديل اين حوزه در كلام و عمل امام راحل و مقام معظم رهبري را يادآور شد و گفت: اي كاش همه جامعه چنين نگاه ويژه اي را به اين حوزه و فعالان آن داشته باشند.
استاندار قم با اشاره به تجربه بيش از سه دهه مسوليت خود در نهادها و سازمان هاي مختلف، بهترين دوره كاري خود را در مناصب و زمينه هاي فرهنگي و اعتقادي عنوان و خاطرنشان كرد: كار و تلاش در عرصه خطير فرهنگي نيازمند اهتمام و پشتكار جدي و اعتقاد قلبي راسخ برخاسته از نگاه ويژه رهبري است.
پيريايي در تشريح اقتضائات كار فرهنگي، به موضوع مهم نرم افزاري و سخت افزاري اشاره كرد و گفت: فراهم كردن تمهيدات نرم افزاري فرهنگ اعم از ظرفيت ها و پتانسيل ها موضوع مهمي است كه اختصاص به دستگاه هاي دست اندركار اين بخش داشته اما در بخش سخت افزاري همه افراد جامعه بايد مشاركت داشته باشند.
وي رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ديدار با مداحان و شعراي حوزه‌ شعر مذهبي و آييني را ره گشا و ملاك عمل مناسب براي فعالان اين عرصه دانست و افزود: كانون مداحان و شاعران استان قم بايد در اجراي برنامه ها و گزينش و اصلاح متون و محتواهاي مذهبي و شعر ديني بر مبناي شاخص هاي مد نظر معظم له عمل نمايد.
رئيس كانون مداحان و شاعران استان قم نيز در ابتداي اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از تشكيل اين نشست در روز پر خير و بركت، از حمايت هاي جدي استاندار قم در كمك به ساماندهي تشكل هاي ديني و مذهبي در استان قدرداني كرد وگفت: جنابعالي در هر عرصه اي كه حضور داشته ايد موفق بوده ايد به ويژه در مسائل فرهنگي و اجتماعي كه جزء مديران تراز اول در اين زمينه بشمار مي رويد.
استاد محمد علي مجاهدي با ارائه گزارشي از فعاليت هاي كانون مداحان استان، لزوم تشكيل دبيرخانه دائمي شعر آئيني كشور در قم را خواستار شد و اظهار كرد: اين كانون در حال حاضر ششمين سال فعاليت خود را پشت سر مي گذارد.
حجت الاسلام نجاريان زاده معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي نيز در اين مراسم گزارشي از برنامه هاي اين اداره كل در راستاي تقويت و ساماندهي هيئات و تشكل هاي مردمي ديني و مذهبي استان ارائه كرد همچنين حاج عباس حيدرزاده به مناسبت ولادت امام جواد(ع) به اجراي مداحي پرداختند.
در پايان اين مراسم استاندار قم با اهداء لوح تقدير و هدايايي از تعدادي از مداحان، شاعران آئيني و پيشكسوتان مذهبي حاضر در اين نشست تجليل بعمل آورد. 
/ پایان خبر

 


حاج رضا فلاح  ،استاندار قم

 

نظرات  

 
0 #1 مسلم 1392-03-01 01:03
سلام کربلایی تورا بهمین امام حسین قسم دعا کن یه لبتاپ گیرم بیاداخه دوسدارم بخدا
نقل قول
 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است