عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 146 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3948
2321
26761
137924
31175521
Your IP: 3.145.151.141

دکتر خاموشی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

 

 

رييس سازمان تبليغات اسلامي در نخستين نشست فصلي شوراي هئيات مذهبي و كانون مداحان كشور در سال جاري با اشاره به وظيفه خطير هيئات مذهبي و مداحان در خلق حماسه سياسي و اقتصادي گفت: سرباز انقلاب بودن و اقتدا به رهبر، حجيت شماست.

 

 به گزارش سایت مداحان قم به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، دكتر سيد مهدي خاموشي كه در جمع رؤساي شوراي هيئات مذهبي و كانون‌ مداحان استانهاي كشور، سخن مي‌گفت افزود: از سال 42 تا كنون، ما نيم قرن است كه داريم با نظام سلطه دروني و بيروني مبارزه مي‌كنيم. كشور ما قبل از انقلاب اسلامي كاملا تحت سلطه نظام استكبار بود. به قدري اين سلطه قوي بود كه آدم هاي دست چندم آن، در كشور ما پادشاه جا به جا مي‌كردند.

وي ادامه داد: امام خميني (ره) فرهنگ استكبار ستيري را در اين كشور نهادينه كرده است. هر كس چيزي بگويد كه با فرهنگ امام جور در نمي‌آيد مورد پذيرش مردم و انقلاب نيست. عده اي مي‌خواهند فرهنگ ليبراليزم در كشور حاكم شود در حالي كه ليبراليزم تابع ادبيات خودش است و بر مبناي اومانيسم يا انسان محوري بنيان گذاشته شده است نه خدا محوري.

رييس سازمان تبليغات اسلامي در بخش ديگري از سخنانش پرچم دار اصلي انقلاب اسلامي را ولي فقيه زمان دانست و افزود: هر كسي كه بخواهد شئون ولي فقيه را محدود كند، مطرود است چرا كه ميراث اصلي انقلاب اسلامي، اسلام خواهي و ولايت مداري است.

گفتني است،نخستين نشست فصلي شوراي مركزي هئيات مذهبي و كانون مداحان كشور در سال جاري، 28 ارديبهشت در هتل كوثر تهران برگزار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است