عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 27 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
4379
5591
29572
120376
31026243
Your IP: 3.237.0.123

اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم «عمار» با حضور رییس سازمان سینمایی، خانواده شهدا و حاج صادق آهنگران به منظور پاسداشت وی برگزار شد.

 

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم عمار عصر جمعه ۱۹ دی ماه با حضور هنرمندان، فیلمسازان این جشنواره و همچنین چهره های فرهنگی، هنری و انقلابی در سینما فلسطین برگزار شد.

قرائت قرآن این مراسم توسط وحید جلیلی انجام گرفت. فرخ نعمتی، پروانه معصومی، نادر طالب زاده، بیژن نوباوه، آرش دریابندی عضو هیات داوران جشنواره، ابوالقاسم طالبی، فرج الله سلحشور از جمله چهره های حاضر در مراسم بودند. حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی نیز در اختتامیه عمار حضور داشت.

از مدیران سازمان سینمایی حجت الله ایوبی، سیدصادق موسوی، بهمن حبشی، رسول صادقی، محمدرضا فرجی، رمضانعلی حیدری خلیلی، جلیل اکبری صحت در این مراسم حضور داشتند.
پیش از این محمدمهدی طباطبایی نژاد و حبیب ایل بیگی از مقامات سازمان سینمایی و علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر از این جشنواره بازدید کرده بودند.

سینه زنی با نوای آهنگران

حاج صادق آهنگران که مراسم تجلیل از وی در اختتامیه جشنواره عمار برگزار شد قطعات با نوای کاروان، منتظریم کی شب حمله فرا می رسد، سوی دیار عاشقان را خواند و مردم همراه با وی سینه زنی کردند. این اجراها حاضران را به دوران دفاع مقدس و حال و هوای جبهه ها برد.

رهبر معظم انقلاب برای آهنگران چه نوشت

در ادامه آهنگران با حضور خانواده ۱۵ شهید تجلیل شد. مادر شهیدان جنیدی به نمایندگی از خانواده شهدا یک جلد قرآن به آهنگران تقدیم کرد. در ابتدای این قرآن نوشته شده است: اهدا به آقای آهنگران با تجدید خاطرات شوق انگیز روزهای دفاع مقدس - سید علی خامنه ای.

آهنگران در ابتدای این تجلیل بیان کرد: زبانم قاصر است و تنها باید بگویم که من لیاقت این پاسداشت را نداشتم.

وی گفت: هر چه ما داریم از برکت شهدا و امام راحل بوده و همچنین حاج حبیب معلمی شاعر دلسوخته و پیرمرد ۸ سال دفاع مقدس و همه شهدایی که من توسط آنها عزت پیدا کردم. در واقع نفس آنها و نفس امام راحل به من خورد.

آهنگران با اشاره به تقدیری که از او توسط جشنواره عمار و خانواده های شهید از او انجام شد، گفت: بزرگواران به من محبت دارند اما من می دانم که این تقدیر از آرمان ها و ارزش های انقلاب است. تقدیر باید از عزیزانی باشد که الان در گوشه و کنار خاک های آن طرف مرز یعنی در سامرا و ... به خاطر حفظ ارزش های اسلام و تشیع مبارزه می کنند.

این مداح اهل بیت با اشاره به خانواده خود بیان کرد: در اینجا باید از پدر و مادرم که لقمه حلال به من دادند و من را در هیات و مسجد بزرگ کردند تشکر کنم و همچنین از همسرم تشکر می کنم. شاید ثوابی که اینها در ۸ سال دفاع مقدس بردند از من بیشتر باشد زیرا آنها در اهواز که زیر باران گلوله بود ماندند و نه تنها از این شهر بیرون نرفتند بلکه سعی کردند روحیه ای برای بسیجی ها هم باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روی کارت کسانی که قرار بود به عملیات بروند امضا می کرده است، گفت: من کارت بچه هایی را که به عملیات می رفتند امضا می کردم و وقتی این شهدا باز می گشتند امضای خود را پای کارت آنها می دیدم و حسرت می خوردم که من هنوز زنده هستم.

آهنگران با اشاره به تقدیر مادران شهید از او در این مراسم عنوان کرد: اظهار محبت این مادران شهید برای من سخت است و مسئولیتم را زیادمی کند. ما بیشتر از همه باید از رهبر بزرگوار که جانم فدای او باد و سینه چاک او هستیم ممنون باشیم.

وی در واکنش به تشویق حضار اضافه کرد: وقتی من کف زدن های شما را می بینم بیشتر خوشحال می شوم زیرا ایشان شبانه روز و فداکارانه ایستاده اند. روزها و شب ها برای رهبر بزرگ کشورمان دعا کنید که فداکارانه در مقابل سختی ها ایستاده اند. ان شاالله خداوند طول عمر با عزت به ایشان بدهد. امیدوارم فرصتی پیش آید که به خدمت ایشان برسم و دستشان را ببوسم.

مساله آهنگران فرش قرمز نبود بلکه ولایت، خدا و راه امام حسین (ع) بود

آهنگران در پایان از فرماندهان سپاه و همچنین شهید سید حمید تقوی یاد کرد.

ابوالقاسم طالبی در تجلیل از آهنگران گفت: ویژگی آهنگران به عنوان یک هنرمند این است که شهرت هیچ گاه نتوانست روی او تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: مساله آهنگران فرش قرمز نبود بلکه ولایت، خدا و راه امام حسین (ع) بود. اگر ما از او یاد بگیریم که شهرت ما را گول نزند، برد کرده ایم.

عکسی برای شهادت

وی به یکی از صحبت های آهنگران که گفته بود هر کس با وی عکس بگیرد شهید می شود اشاره کرد و گفت: من می خوااهم با آهنگران عکس بگیرم تا شهید شوم.

در این هنگام حاضران در سالن پی در پی طالبی را تشویق کردند و این باعث شد که بگوید چقدر مردم دوست دارند من شهید شوم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است