عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 274 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3913
2321
26726
137889
31175486
Your IP: 3.131.110.169

غلامرضا فلاح، رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد(ص) :

مجمع نغمه سریان آل محمد (ص) استان قم، به عنوان یک تشکیلات تاثیرگذار در برنامه های مجمع حمایت، حفاظت و حراست از اعتقادات و مقدسات را اولویت اول خود می داند و در جلسات مداحان و رسانه های مجازی همچون گذشته حضوری فعال خواهند داشت.

ادامه بیانیه در ادامه مطلب ...

سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهرش و درود بر پیروان راستین آن حضرت و ننگ و نفرت بر دشمنان قسم خورده ی اسلام ناب محمدی که از صدر اسلام تا کنون با اقدامات ضد اسلامی  و افراطی گری با عنوانبن مختلف و با حمایت های مادی و تبلیغاتی صهیونیست های ضد بشری دشمنی خودرا به اثبات رساندند.
در این سال های اخیر با پشتیبانی تمام عیار دولت های غربی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و شیوخ مرتجع منطقه با ایجاد گروه های تکفیری چهره ی اسلام ناب محمدی را مخدوش کرده اند.
دشمنان اسلام با پروژه ی اسلام هراسی از گرایش جوانان و حق طلبان دنیا به دین اسلام جلوگیری می کنند.
دشمنان باید بدانند گرچه هراز گاهی با طراحی هجمه های گوناگون زمینه اهانت به مقدسات و اعتقادات مسلمانان را فراهم می کنند تا عوامل مزدورشان وارد صحنه شوند و به ساحت مقدس پیامبر عزیز اسلام (ص) و قرآن کریم و عترت رسول الله (ص) ضربه وارد کنند، ولیکن این اهانت ها از جمله عملیات ننگین در فرانسه و نشریه شارلی ابدو، بی پاسخ نخواهد ماند.
امت اسلامی مانند گذشته با تمام توان از مقدسات و اعتقادات خویش حراست خواهد کرد، به خصوص مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دوشادوش دیگر اقشار جامعه اسلامی تحت امر رهبر معظم انقلاب آماده ی انجام وظیفه بوده و خواهند بود.
لذا مجمع نغمه سریان آل محمد (ص) استان قم به عنوان یک تشکیلات تاثیرگذار در برنامه های مجمع حمایت، حفاظت و حراست از اعتقادات و مقدسات را اولویت اول خود می داند و در جلسات مداحان و رسانه های مجازی همچون گذشته حضوری فعال خواهند داشت.
به امید حمایت و عنایت امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری برای آینده ی روشن و درخشان.
رئیس مجمع نغمه سرایان آل محمد (ص) استان قم
نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان قم
غلامرضا فلاح (امین)

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است