عیدالله الاکبر اشعار ویژه عید غدیر

ترتیل قرآن کریم 30 جزء

 

بخش های ویژه سایت مداحان قم
اخبار مذهبی , مداحی , مداحان , شاعران
اشعار مذهبی , اشعار مداحی
دانلود مداحی , مداحان اهلبیت ,مداحان قم
گلزار شهدای مجازی,وصیت نامه خاطرات شهدا کلیپ شهدا صدای شهدا
معرفی نامه و زندگی نامه مداحان و شاعران اهل بیت

اوقات شرعی

افراد آنلاین

ما 31 کاربر آنلاین داریم

آمار بازدیدکنندگان

امروز
دیروز
این هفته
این ماه
کل آمار
3213
5591
28406
119210
31025077
Your IP: 3.239.15.34

متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«قُلْ يا أَيّهَا النَّاسُ إِنِّي رَسُولُ اللّهِ إِلَيكُمْ جَمِيعاً»‌ اعراف، آيه 158.

رسالت وحياني حضرت رسول الله محمد بن عبدالله (صلّي‌الله عليه و آله)، رسالت به سوي جهانيان و جميع مردم، و فراگير همه ازمنه و امكنه است.




صداي اسلام و نداي دل‌نواز توحيد قرآن از همان قرن نخست به دنيا مي‌رسيد و گسترش مي‌يافت تا در حال حاضر كه كشور و شهر و منطقه‌اي نيست كه صداي اذان اسلام به آنجا نرسد و روز به روز بر رونق اسلام و گروندگان به اين دين حنيف افزوده نشود.


در همه كشورها تعداد مساجد و مراكز تبليغ اين دعوت آسماني بيشتر مي‌گردد و به ويژه در كشور آلمان، استقبال فطري مردم از آن نيز چشم‌گير است.


روحيه ملّت آلمان، روحيه پذيرش حق است و اگر چنان كه سزاوار است امتيازات توحيدي و انساني و مباني عالي اخلاقي اسلام به آنها عرضه شود مورد استقبال همه مخصوصاً دانشگاهيان قرار مي‌گيرد.


كرامت انسان، مساوات انسان، توحيد اسلام و عدالت اسلام مطالبي است كه مورد قبول فطرت بشر است. گوته شاعر بزرگ آلماني در تعريف اسلام مي‌گويد: اگر اسلام اين مكتب است هر انسان ملتزم به فطرت، مسلمان است.


زعيم بزرگ عالم اسلام استاد اعظم ما مرحوم آيت الله آقاي بروجردي اعلي‌الله مقامه بر همين اساس مي‌فرمودند: بايد اسلام را به غرب ببريم يعني اگر اسلام واقعي را به دنيا معرفي كنيم اكثريت مردم بالطبع از آن استقبال مي‌كنند.


اكنون حدود پنجاه سال است كه مركز اسلامي هامبورگ و مسجد آن كه به امر آن بزرگوار تأسيس گرديد در آلمان نورافشاني مي‌كند و برنامه‌هاي پاك و انسان‌ساز اسلام در آنجا تبليغ مي‌شود و بحمدالله توفيقات بزرگي براي اين مركز در اين مدّت فراهم شده است.


اين مركز از مراكز بزرگي است كه دعوت اسلام را به توحيد، به برادري، به برابري، به مهر و محبت و به صلح و رحمت و عدالت تبليغ مي‌نمايد و مكتب اهل بيت عليهم‌السلام (قرآن و عترت) را به مشتاقان مي‌آموزد.


در شرايطي كه متأسفانه گروهي نادان و جاهل، اين دين سِلم و صلح را وارونه نشان مي‌دهند و با رفتار خود و عمليات انتحاري جنايت‌آميز آن را خشونت‌منش معرفي مي‌كنند، مراكزي مثل مركز اسلامي هامبورگ مسئوليت بزرگي را به عهده دارند و بايد بيزاري اسلام و يك ميليارد و نيم مسلمان از اين فرقه گمراه را به دنياي غرب برسانند.


در اين شرايط، نقش اين مركز و مراكز مشابه ديگر بسيار مفيد است. از القاب قرآني پيغمبر اسلام( صلّي‌الله عليه و آله) رحمة للعالمين است يعني پيمبر رحمت و مهر و محبت براي جهانيان و براي همه بشر.


اينجانب پنجاهمين سال تأسيس اين مركز نوراني را تبريك عرض مي‌كنم و به همه مسلمانان آلمان و مسئولان محترم اين مركز، اداء ادب و احترام مي‌نمايم و براي تمام ابناء بشر از اهل هر مملكت و كشور از خداوند متعال خير و سعادت و آسايش و صلح و سازش و تفاهم مسألت مي‌نمايم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

این سایت توسط گروه مهندسی نرم افزار انعکاس برتر طراحی و اجرا شده است